Om mig

Historien er egentlig lidt snørklet, for det har altid stået lidt i mine kort at jeg skulle arbejde med IT.
Min første computer fik jeg nemlig som 13 årig. Siden da har jeg brugt alt for meget tid indendørs.

Som 16 årig vælger jeg dog at hoppe fra en HTX, for så at starte og færdiggøre en tømreruddannelse.
Det viser sig ret hurtigt at være en dårlig beslutning.

Læretiden fik jeg afsluttet, og hamren blev lagt på hylden.
Efter en kort pause startede jeg på HG, mens jeg om eftermiddagen arbejdede i STARK forretning.
Det var sideløbende her at jeg fik min handelsuddannelse og fik styr på min evner som »købmand«.

Endnu engang bliver jeg udlært, og arbejder en årrække i byggebranchen, med mange forskellige sælgerjobs.
Fælles for alle, var at jeg ret hurtigt begyndte at kede mig.

Resultatet blev tankeflugt og iværksætter-fantasier.


Min første virksomhed

I 2012 starter jeg min første virksomhed, og det er i virkeligheden lige der at jeg gør min entre i online verdenen.

En fyr ved navn Søren på Amino, lærer mig at lave websites i WordPress.
Det viser sig at være en kæmpe gave, for snart er jeg i gang med at lære Prestashop at kende.

Min første webshop ser dagens lys i 2013, hvorfra jeg sælger nogle enkelte produkter til friluftsfolk.
Shoppen pauses dog efter noget tid, for så at blive lukket helt ned.
Men det skal ikke vare længe før jeg atter er i gang.


Det jeg lever af i dag

d. 25 Maj 2015 ser Survivalstore.dk dagens lys.

Fra den dato af, går jeg målrettet i gang med at lære og forstå principperne ved online marketing….se dét er sjovt!
Meget vandet er løbet gennem åen og i dag har virksomheden et fast, velfunderet og godt kundegrundlag.
Shoppens omsætning er bredt fordelt over organisk trafik, Adwords, Instagram, Youtube, Facebook -og e-mail marketing.

Da jeg startede min online e-commerce var motivationen helt klar min interesse for naturen.
Det har ændret sig meget siden da!
I dag er fokus og prioriteringen nærmere en 90/10 fordeling på hhv marketing og friluftsaktiviteterne.

Uden marketing er det svært at vækste en forretning i dag.


De 4 ting der motiverer mig allermest!

  1. Jeg elsker at skrive, og derfor spammer jeg dig her på min blog.
    [no shit sherlock] Content marketing og storytelling er to ting i forening, der samlet set virkelig giver mening for mig.
    På den måde har jeg opbygget en TRUST omkring min virksomhed, og der er noget jeg klart mener at andre også bør vægte.
  2. I forlængelse af det bruger jeg rigtig meget e-mails til mine mange små historier og anekdoter.
    Med e-mail marketing har jeg formået at at løfte min månedlige omsætning betragteligt.
  3. Slutteligt er Facebook marketing virkelig noget jeg dyrker på daglig basis og en disciplin jeg bruger tiiiiiimer på at optimere og forbedre.
    Enten via planlægning, konkurrencer, post, engagement, reach, lead generering, growth og branding.
  4. Ingen af ovenstående tre punkter kan stå alene, uden dette fjerde punkt:
    FORRETNINGSUDVIKLING er Alfa og Omega. 
    Uden fokus på økonomi og udvikling er man bedst tjent med et lønmodtagerjob.
Scroll to top

Ved fortsat at benytte webstedet, accepterer du brugen af ​​cookies. Mere information

Cookieindstillinger på denne hjemmeside er indstillet til at "tillade cookies" for at give dig den bedste søgeoplevelse muligt. Hvis du fortsætter med at bruge dette websted uden at ændre dine cookie -indstillinger , eller du klikker på " Accepter " nedenfor, så giver du samtykke til dette.

Luk