Har du nogensinde tænkt over hvorfor du driver virksomhed?

Alle virksomhedsejere kan på nul-komma-fem svare på hvad de sælger og hvordan de gør det. Det er uagtet af om det er ydelser eller varer. Spørger man så ≫men hvorfor gør du det?≪ melder dig sig straks en tavshed, efterfulgt af et knapt så velovervejet svar.

Herunder vil jeg forklare sætte ord på min egen lille virksomhed.

Hvorfor?

Jeg er af natur et meget ærligt menneske, og jeg kan godt lide ærlige relationer. Jeg kan også godt lide at gøre en forskel for andre mennesker, og jeg ved at jeg med mine evner indenfor marketing kan gøre en stor forskel på den enkelte virksomhedsejer. Kompleksiteten og resultaterne er dét som motiverer mig, foruden at jeg lærer nye fantastiske mennesker at kende.

Hvordan?

Hver eneste virksomhed er unik, fordi personerne bag er unikke. Derfor tager jeg udgangspunkt i de enkeltes behov og tilpasser mine ydelser 100% skræddersyet til virksomheden. For at kunne det arbejder jeg for dig ugentligt – halve eller hele dage. Nogle gange er det på distancen og andre gange er det ved dig, i din virksomhed, eller ude i marken hvor tingene sker i virkeligheden.

Hvad?

Alle forbrugere er skeptiske. Vi skal stoppe med at tænke B2B og B2C, og i stedet tænke Human to Human. For vi er mennesker uanset om vi er på arbejde eller sidder derhjemme privat og skal købe en vare online, eller have lavet nyt køkken, vælge tandlæge, mekaniker osv. Derfor starter vi altid med at se på at få tilført ekstra troværdighed til din virksomhed. Det er altid udgangspunktet for det videre forløb. Min Online Marketing værktøjskasse er stor, så vi vælger de værktøjer som passer til der hvor du og din virksomhed er her-og-nu.

Har du nogensinde tænkt over hvorfor du driver virksomhed?

Alle virksomhedsejere kan på nul-komma-fem svare på hvad de sælger og hvordan de gør det. Det er uagtet af om det er ydelser eller varer. Spørger man så ≫men hvorfor gør du det?≪ melder dig sig straks en tavshed, efterfulgt af et knapt så velovervejet svar.

Herunder vil jeg forklare sætte ord på min egen lille virksomhed.

Hvorfor?

Jeg er af natur et meget ærligt menneske, og jeg kan godt lide ærlige relationer. Jeg kan også godt lide at gøre en forskel for andre mennesker, og jeg ved at jeg med mine evner indenfor marketing kan gøre en stor forskel på den enkelte virksomhedsejer. Kompleksiteten og resultaterne er dét som motiverer mig, foruden at jeg lærer nye fantastiske mennesker at kende.

Hvordan?

Hver eneste virksomhed er unik, fordi personerne bag er unikke. Derfor tager jeg udgangspunkt i de enkeltes behov og tilpasser mine ydelser 100% skræddersyet til virksomheden. For at kunne det arbejder jeg for dig ugentligt – halve eller hele dage. Nogle gange er det på distancen og andre gange er det ved dig, i din virksomhed, eller ude i marken hvor tingene sker i virkeligheden.

Hvad?

Alle forbrugere er skeptiske. Vi skal stoppe med at tænke B2B og B2C, og i stedet tænke Human to Human. For vi er mennesker uanset om vi er på arbejde eller sidder derhjemme privat og skal købe en vare online, eller have lavet nyt køkken, vælge tandlæge, mekaniker osv. Derfor starter vi altid med at se på at få tilført ekstra troværdighed til din virksomhed. Det er altid udgangspunktet for det videre forløb. Min Online Marketing værktøjskasse er stor, så vi vælger de værktøjer som passer til der hvor du og din virksomhed er her-og-nu.